Vés al contingut

Proves ràpides de VIH i Sífilis

Oferim proves ràpides de detecció del VIH, sífilis i altres infeccions de transmissió sexual. Aquestes proves, totalment gratuïtes, es porten a terme per part de l’entitat Actua Vallès

Prova VIH

Què són les ITS?

Les infeccions de transmissió sexual són causades per bacteris, virus, fongs, paràsits i protozous. El Ministeri de Sanitat afirma que en la majoria dels casos no apareixen símptomes o en són poc expressius, de manera que és fàcil la seva transmissió, podent causar diferents problemes de salut (embaràs extrauterí, càncer genital, etc.). La infecció no es cura sense tractament, tot i poder desaparèixer els símptomes de les infeccions.

Quins serveis oferim?

El servei ofert és la informació i assessorament sobre les ITS i les proves ràpides de VIH i Sífilis. Aquestes proves són a través de digitopunció, obtenint els resultats en 20 minuts.

A qui va dirigit?

Personal de comunitat universitària (estudiants i personal treballador).

Qui ho organitza?

La Unitat de Benestar i Seguretat Laboral de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals juntament amb l’entitat Actua Vallès.

Comunicació de la campanya

A través de:

• Xarxes socials
  • Cartells
  • Newsletters

Edicions

• 1a: curs 20-21 (octubre) 31 atencions
  • 2a: curs 21-22 (abril) 17 atencions
  • 3a: curs 22-23 (maig)  28 atencions
  • 4a: curs 23-24 (programada pel 8 d'abril, dins el programa de la Setmana Saludable a la UVic).