Vés al contingut
Espai Masia de la Torre dels Frares

Claustre de la Masia de la Torre dels Frares

L'Oficina de Gestió Cultural és el servei que gestiona i decideix sobre la programació regular dels espais expositius de la UVic-UCC al Campus de Miramarges, Campus de la Torre dels Frares, Casa de Convalescència i Can Baumann. S'hi mostren preferentment exposicions temàtiques i col·lectives amb l'objectiu de connectar l'activitat cultural de les facultats (projectes acadèmics, d'estudiants i de professorat o d'artistes convidats), compartir projectes d'intercanvis institucionals i incentivar la transferència de coneixement en l'àmbit del patrimoni cultural i artístic.

L'espai és obert al públic.

Oficina de Gestió Cultural
ogc@uvic.cat
T. 938 815 511

Localització

Edifici de la Masia de la Torre dels Frares, planta baixa
C/ Perot Rocaguinarda, 17
08500 Vic

Capacitat

Superfície

43,84 m2

Horari

De 8:00 a 21:00

Equipament

Vegeu les fitxes d'equipament.

Tipologia d'exposicions

• Rollups
  • Foams
  • Marcs

Accessibilitat

L'edifici és accessible.

Espai Masia de la Torre dels Frares
    • Cal respectar l'espai i l'equipament.
    • Cal mantenir una bona actitud dins l'espai. No s'ha de córrer, cridar, etc.
    • Cal mantenir les zones netes i endreçades.
    • No es pot menjar ni beure.
    • Cal respectar i complir les obligacions indicades en les senyalitzacions de les instal·lacions de la Universitat.
    • Cal comunicar qualsevol incidència que es detecti o que es trobi a les instal·lacions a través d'UVic Respon.
    • Cal fer ús de les escales. No es poden emprar cadires, taules o altres elements de mobiliari per enfilar-se.

En l'àmbit de la sostenibilitat, s'han de tenir en compte les consideracions següents:

• Cal fer un consum racional d'aigua i llum.
    • Cal dipositar cada residu al contenidor corresponent.
    lesiónincendiosevacu alumnconfinament

La mayoría de las instalaciones de la Universidad son accesibles y cumplen con las siguientes normativas de accesibilidad:

Todas las obras de nueva construcción se basan en el Manual de estilo de infraestructuras de la UVic-UCC, elaborado por el Área de Infraestructuras y Servicios Generales que, en otros puntos, marca las pautas y los criterios a seguir para cumplir con la normativa de accesibilidad y, por lo tanto, garantiza su aplicación.