Estacions de Mostreig i Material de Sortides

Les nombroses activitats pràctiques previstes als estudis de Biociències no caben totes entre quatre parets. És per això que una part important de coneixements i habilitats pràctiques, especialment en el grau en Biologia, s’exerceixen en sortides de camp. Quan l'activitat requereix pernoctació, per exemple per a l'estudi de la fauna crepuscular o nocturna, o bé per a mostreigs intensius, la Universitat cobreix el transport (autocar, embarcacions…) i allotjament als espais naturals idonis per a la realització d'activitats fora del campus.

Espai

Graus que s'hi imparteixen

Capacitat

Equipament

Accessibilitat

-

La majoria de les instal·lacions de la Universitat són accessibles i compleixen les normatives d'accessibilitat.

Totes les obres de nova construcció es basen en el Manual d'estil d'Infraestructures de la UVic-UCC, elaborat per l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals que, en altres punts, marca les pautes i els criteris que cal seguir per complir la normativa d'accessibilitat i, per tant, n'assegura l'aplicació.