Vés al contingut
Estudi de Foto

Estudi de Fotografia

Espai que té com a objectiu fomentar la creativitat mitjançant l'ús de la fotografia com a forma d’expressió. Està equipat amb focus per aprendre les tècniques i posar en pràctica i ampliar les habilitats en l'art de la fotografia. Ideal per al treball autònom o dirigit, permet la integració del coneixement en el marc de les assignatures i la consolidació dels recursos tècnics i tecnològics de la producció gràfica o multimèdia. És un plató versàtil, equipat amb l'última tecnologia.

Espai

B028

Localització

Edifici B de Miramarges, planta baixa
C/ Miramarges, 3
08500 Vic

Graus que s'hi imparteixen

Capacitat

Accés

Amb clau

Equipament

Tècnic i tecnològic (vegeu les fitxes d'equipament)

Accessibilitat

L'edifici és accessible.

Mesures de seguretat generals
    • Cal respectar l'espai, l'àrea de treball i l'equipament de l'aula.
    • Cal mantenir una bona actitud dins de l'aula. No s'ha de jugar, córrer, cridar, etc.
    • Cal mantenir les zones netes i endreçades.
    • No es pot menjar ni beure a les aules.
    • No es poden guardar aliments o begudes als armaris.
    • Equipament i instal·lacions:
      • Cal fer ús de l'equipament tenint en compte la fitxa tècnica de funcionament.
      • Cal apagar tots els equips informàtics en sortir de les aules.
      • Instal·lació de llum: cal racionalitzar-ne al màxim el consum.
    • Cal respectar i complir les obligacions indicades en les senyalitzacions de les instal·lacions de la Universitat.
    • Cal comunicar qualsevol incidència que es detecti o que es trobi a les instal·lacions a través d'UVic Respon.
    • Cal fer ús de les escales. No es poden emprar cadires, taules o altres elements de mobiliari per enfilar-se.

En l'àmbit de la sostenibilitat, s'han de tenir en compte les consideracions següents:

• Cal fer un consum racional d'aigua i llum.
    • Cal fer ús d'ampolles reutilitzables per al consum d'aigua. Es poden reomplir a les aixetes amb filtre de carbó actiu als espais UCoworking office.
    • Cal apagar els llums sempre que s'estigui fora més de 5 minuts, en cas que no sigui un espai amb detectors de presència.
    • Cal apagar els equips electrònics (ordinador, pantalla de projecció, etc.) abans de sortir de l'espai.
    • Cal ventilar preferentment en franges horàries de calor o fred moderats.
    • Cal tancar les finestres abans de sortir de l'espai.
    • Cal dipositar cada residu al contenidor corresponent.
    Estudiants
    lesiónincendiosevacu alumnconfinament
    Personal docent durant l'activitat acadèmica
    lesiónincendiosevacu profconfinament

La majoria de les instal·lacions de la Universitat són accessibles i compleixen les normatives d'accessibilitat.

Totes les obres de nova construcció es basen en el Manual d'estil d'Infraestructures de la UVic-UCC, elaborat per l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals que, en altres punts, marca les pautes i els criteris que cal seguir per complir la normativa d'accessibilitat i, per tant, n'assegura l'aplicació.