Estudio de Ràdio
Cabines ràdio 3
Cabines ràdio 2

Estudi de Ràdio Carles Capdevila

Espai en què els estudiants aprenen, de forma pràctica i amb aparells tecnològics adequats, totes les rutines professionals relacionades amb la posada en antena d'un producte radiofònic. Amb el suport d'un professional tècnic de ràdio, els alumnes poden conèixer tots els processos relacionats amb l'edició d'elements sonors i les diferents característiques de cadascun. L'estudiant fa una aplicació pràctica dels coneixements adquirits sobre el llenguatge i la producció radiofòniques a través d'activitats individuals i en grup.

Aquest estudi de ràdio està dedicat a la memòria del periodista osonenc Carles Capdevila, exdirector del diari ARA i impulsor de diverses innovacions del llenguatge radiofònic, sobretot a Catalunya Ràdio.

Espai

Edifici B de Miramarges, planta baixa
C/ Sagrada Família, 7
08500 Vic

Graus que s'hi imparteixen

Capacitat

Amb targeta

Equipament

Tècnic i tecnològic (vegeu les fitxes d'equipament)

Accessibilitat

L'edifici és accessible.

Mesures de seguretat generals
    • Cal respectar l'espai, l'àrea de treball i l'equipament de l'aula.
    • Cal mantenir una bona actitud dins de l'aula. No s'ha de jugar, córrer, cridar, etc.
    • Cal mantenir les zones netes i endreçades.
    • No es pot menjar ni beure a les aules.
    • No es poden guardar aliments o begudes als armaris.
    • Equipament i instal·lacions:
      • Cal fer ús de l'equipament tenint en compte la fitxa tècnica de funcionament.
      • Cal apagar tots els equips informàtics en sortir de les aules.
      • Instal·lació de llum: cal racionalitzar-ne al màxim el consum.
    • Cal respectar i complir les obligacions indicades en les senyalitzacions de les instal·lacions de la Universitat.
    • Cal comunicar qualsevol incidència que es detecti o que es trobi a les instal·lacions a través d'UVic Respon.
    • Cal fer ús de les escales. No es poden emprar cadires, taules o altres elements de mobiliari per enfilar-se.

En l'àmbit de la sostenibilitat, s'han de tenir en compte les consideracions següents:

• Cal fer un consum racional d'aigua i llum.
    • Cal fer ús d'ampolles reutilitzables per al consum d'aigua. Es poden reomplir a les aixetes amb filtre de carbó actiu als espais UCoworking office.
    • Cal apagar els llums sempre que s'estigui fora més de 5 minuts, en cas que no sigui un espai amb detectors de presència.
    • Cal apagar els equips electrònics (ordinador, pantalla de projecció, etc.) abans de sortir de l'espai.
    • Cal dipositar cada residu al contenidor corresponent.
    Estudiants
    lesiónincendiosevacu alumnconfinament
    Personal docent durant l'activitat acadèmica
    lesiónincendiosevacu profconfinament

La majoria de les instal·lacions de la Universitat són accessibles i compleixen les normatives d'accessibilitat.

Totes les obres de nova construcció es basen en el Manual d'estil d'Infraestructures de la UVic-UCC, elaborat per l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals que, en altres punts, marca les pautes i els criteris que cal seguir per complir la normativa d'accessibilitat i, per tant, n'assegura l'aplicació.