Vés al contingut
Plató TV

Plató de TV

Aquest espai està dissenyat per facilitar la integració del coneixement teòric i conceptual i permetre el desenvolupament i la consolidació d'habilitats i competències tècniques pròpies de l'àmbit televisiu (ficció i no ficció). En aquest entorn d'aprenentatge els estudiants tenen a l'abast tot l'equipament tecnològic, audiovisual i digital d'última generació per desenvolupar projectes amb l'ús de tots els recursos del llenguatge audiovisual. Entre altres destaquen les càmeres Full HD amb òptica professional, la càmera robotitzada controlada des de realització, la sala de regidoria que incorpora una taula de so Hi-Fi, pantalles planes divisibles per entrades de càmera, una taula de mescles, un sistema de telecomunicació entre el plató i l'equip de control i un sistema d'enregistrament digital. Annex al plató hi ha un espai UCoworking que permet als estudiants treballar en grups reduïts.

Espai

B006

Localització

Edifici B de Miramarges, planta baixa
C/ Miramarges, 4
08500 Vic

Graus que s'hi imparteixen

Capacitat

Accés

Amb targeta

Equipament

Tècnic i tecnològic (vegeu les fitxes d'equipament).

Accessibilitat

L'edifici és accessible.

Estudi de Foto
    Mesures de seguretat generals
    • Cal respectar l'espai, l'àrea de treball i l'equipament de l'aula.
    • Cal mantenir una bona actitud dins de l'aula. No s'ha de jugar, córrer, cridar, etc.
    • Cal mantenir les zones netes i endreçades.
    • No es pot menjar ni beure a les aules.
    • No es poden guardar aliments o begudes als armaris.
    • Equipament i instal·lacions:
      • Cal fer ús de l'equipament tenint en compte la fitxa tècnica de funcionament.
      • Cal apagar tots els equips informàtics en sortir de les aules.
      • Instal·lació de llum: cal racionalitzar-ne al màxim el consum.
    • Cal respectar i complir les obligacions indicades en les senyalitzacions de les instal·lacions de la Universitat.
    • Cal comunicar qualsevol incidència que es detecti o que es trobi a les instal·lacions a través d'UVic Respon.
    • Cal fer ús de les escales. No es poden emprar cadires, taules o altres elements de mobiliari per enfilar-se.

En l'àmbit de la sostenibilitat, s'han de tenir en compte les consideracions següents:

• Cal fer un consum racional d'aigua i llum.
    • Cal fer ús d'ampolles reutilitzables per al consum d'aigua. Es poden reomplir a les aixetes amb filtre de carbó actiu als espais UCoworking office.
    • Cal apagar els llums sempre que s'estigui fora més de 5 minuts, en cas que no sigui un espai amb detectors de presència.
    • Cal apagar els equips electrònics (ordinador, pantalla de projecció, etc.) abans de sortir de l'espai.
    • Cal dipositar cada residu al contenidor corresponent.
    Estudiants
    lesiónincendiosevacu alumnconfinament
    Personal docent durant l'activitat acadèmica
    lesiónincendiosevacu profconfinament

La majoria de les instal·lacions de la Universitat són accessibles i compleixen les normatives d'accessibilitat.

Totes les obres de nova construcció es basen en el Manual d'estil d'Infraestructures de la UVic-UCC, elaborat per l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals que, en altres punts, marca les pautes i els criteris que cal seguir per complir la normativa d'accessibilitat i, per tant, n'assegura l'aplicació.